2014. október 3., péntek

Eddy interjú


Egy kedves szerző sokféle ötlettel, érdekes meglátásokkal és Deathly Hallows tetoválással. Fogadjátok szeretettel következő alanyomat, Eddyt! :)



Kellemes olvasást!

Először kérlek, mondj pár szót magadról! Mi az, amit érdemes tudni rólad?

Jaj, ebben sosem voltam jó, nem tudom, mit írjak bemutatkozásnál és mit ne. Azért megpróbálom: a való életben Edinának hívnak (kreatív voltam a nicknév választásnál, mi?), huszonkét éves vagyok, Budapesten lakom a barátommal, és itt is dolgozom, egy ügyvédi irodában vagyok asszisztens, jövőre a munka mellett egyetemre is szeretnék járni levelező tagozaton. Víziszonyom van, a gombát nem vagyok hajlandó megenni, és rettegek a pókoktól… Abszolút kedvenc íróm Jane Austen, utálom, hogy ha Dinának hívnak, és van egy Deathly Hallows tetoválásom. :)

Deathly Hallows tetoválás? Komolyan?

Bezony. Idén nyáron csináltattam, eredetileg a csukómra akartam, de nem minden munkahelyen tolerálják, úgyhogy végül a tarkóm alá ment, csak annyira, hogy egy pólóban/blúzban már ne látszódjon. Már elég rég óta szerettem volna egy HP-s szimbólumot, vagy idézetet; nemcsak amiatt, mert szerelmes vagyok ebbe a világba, hanem mert ez – és a Merengő – indított el az írás terén, ha nem találkozok fanficekkel, nem hiszem, hogy elkezdtem volna írni, és igaz, mostanában nem sok időm van ezzel foglalkozni, de ettől még szerves része az életemnek, és most már abba nem hagynám. :)

Mikor és hogyan szippantott magába Harry Potter világa?

Az első könyvet talán tízévesen olvastam először, amit már akkor is nagyon megszerettem, és mindig izgatottan vártam, hogy mikor jelenik meg a soron következő. Emlékszem, az utolsó részt nem bírtam kivárni, találtam a neten egy fordítást, még a Halál Ereklyéi megjelenése előtt, azt pár óra alatt el is olvastam, de aztán persze az eredetit is, rögtön, miután kijött a könyvesboltokban. Ekkor még nem voltam annyira nagy Harry Potter fan, inkább miután rátaláltam a fanfictionökre, meg elkezdtem neten keresgélni interjúkat Rowlinggal, a színészekkel, érdekességeket a könyvekről, stb. Akkor szerelmesedtem bele igazán. :)

Tanultál valamit a történetből? Ha igen, mit?

Mondhatnék egy csomó klisét, amit meg lehet tanulni egy könyvből, köztük a Harry Potter sorozatból is - a jó mindig győzedelmeskedik; akármilyen kilátástalannak tűnik is egy helyzet, mindig van kiút; barátság-szeretet ereje, stb. -, de mindig is úgy gondoltam, hogy a könyvbeli világot ne hasonlítsuk össze a valósággal, mert teljesen különbözik a kettő, hiába vonjuk le a mese tanulságát, a való életben valljuk be, semmi nem úgy van, ahogy lennie kéne. A jó nem győz mindig, a gonoszok pedig nem azt a büntetést kapják, amit megérdemelnének, és a szeretet/szerelem sem győz le minden akadályt.

Vagyis akkor a Harry Potter sorozat számodra egy mese?

Nem olyan értelemben mese, mint mondjuk az Oroszlánkirály vagy a Pocahontas, de egyébként igen, az. De számomra minden könyv, amit olvasok, az - legyen az fantasy vagy krimi, amiben hús-vér, hétköznapi emberek a főszereplők, semmi mágia, semmi természetfeletti. Ahogy a HP-t sem, ezeket sem hasonlítom össze a való élettel. (Pedig nagyon szeretném, ha a Harry Potter valóság lenne. :))

Sok fiatal a Harry Potter könyvek hatására kezdett el többet olvasni. Veled is így volt, vagy te egyébként is szereted a könyveket?

Fiatalabb koromban (mondom ezt huszonkét évesen :D) egyáltalán nem vonzott az olvasás, a kötelezőket úgy-ahogy elolvastam, de azokból is inkább csak a rövidített változatokat, aztán valahogy sikerült megírni a dolgozatokat. Tizenhat-tizenhét éves koromig szinte csak a Harry Potter könyvekről mondhattam el, hogy azokat végigolvastam - és szerettem. Aztán az érettségi előtti nyáron döntöttem el, hogy na mármost én elolvasom az összes eddigi középiskolás kötelező olvasmányt, hogy ne úgy menjek érettségizni, hogy a feléről nem is tudom, miről szól. Beiratkoztam a könyvtárba, és szép sorjában kivettem a krimi-thriller polcon lévő összes könyvet - a kötelezőkről persze megfeledkeztem. Ekkor szerettem meg az olvasást, úgyhogy nálam ez nagyon új keletű dolog, alig négy-öt éve falom a könyveket, de azóta állandóan. Szóval nem, nem a HP hatására kezdtem el úgy istenigazából olvasni. :)

Mi a véleményed a belőlük készült filmekről?

A legtöbb film csalódás volt számomra, nem is láttam szerintem egyiket sem két-három alkalomnál többször. Mindegyikben találok nagyon jó részeket, amiket imádok, de úgy általánosságban nem adják vissza a könyveket (ami a legtöbb könyvből készült filmnél így van, sajnos). Nagyon sok apróságot kihagynak, aminek a könyvekben igenis van jelentőségük, illetve átírnak részeket, amikkel nem tudok megbarátkozni, és nagyon lerövidítik a történetet, ami persze érthető, meg van szabva, hogy hány perces lehet egy film, de így annyi mindenről lemarad az ember, amit viszont a könyvben aprólékosan elmagyaráznak. Megnéztem mindet, mert Harry Potter, de nem szeretem őket.

Szerinted ki vagy kik azok a színészek, akik legjobban vissza tudták adni karakterük jellemét?

Emma Watsont Hermione Grangerként nagyon szeretem, szerintem remekül játssza a lány karakterét, Alan Rickman is csodálatos Piton professzor, illetve Helena Bonham Carter is valami fantasztikus választás volt az őrült Bellatrix Lestrange-re - akit egyébként azóta utálok, hogy megölte Siriust, de Helena játékáról nem tagadhatom, hogy nagyon király. :D Na meg Evanna Lynch, mint Luna Lovegood, szintén nagyon jó választás volt.

Van olyan karakter, aki a te képzeletedben másként él, mint a filmbeli szereplő?

Ginnyt teljesen másként képzeltem - nem is a kinézetével volt gondom, hanem a viselkedésével, a személyiségével -, Ginny a könyvekben egy vidám lány, a társaság középpontja, tudja, hogyan hívja fel magára a figyelmet, mindenkivel talál közös témát, ugyanakkor amikor szükséges, komolyan és éretten gondolkodik. A könyvbeli Ginny Weasleyt szeretem, de számomra Bonnie Wright egyáltalán nem adta vissza a karakter lényegét.

Ha választanod kellene egy HP szereplőt, akinek a tulajdonságai leginkább hasonlítanak a tiédhez, kit mondanál?

Talán Lunát mondanám, aki a saját kis álomvilágában él, nem érdekli mások véleménye, nem bánja, hogy lükének tartják, jól érzi magát a bőrében. Illetve Harry, a forrófejű griffendéles, aki előbb cselekszik, minthogy gondolkodna, nem érdeklik a szabályok, még ha tudja is, hogy tilosban jár, nem számít, amíg úgy érzi, hogy az igazságért küzd.

Ki(k) a kedvenc karaktere(i)d és miért?

Legnagyobb kedvencem Sirius Black, többek között azért is a harmadik rész a kedvencem, mert ott jelenik meg először (az első kötetet nem veszem figyelembe, ahol egy mondat erejéig Hagrid megemlíti :D). A sok szenvedés után, amit átélt - legjobb barátai elvesztése, az azkabani fogsága - mégis vidám tud maradni, látja a jót az emberekben a kilátástalannak tűnő helyzetekben is. Harryvel még csak néhány percet beszélt, amikor felveti neki, hogy lakhat nála is, amint tisztázódik a neve, mert tudja, hogy James ezt akarta volna. Persze ő is ugyanolyan forrófejű, lobbanékony, mint Harry, de mégis tudja, mi a kötelessége, és még ha morog is miatta, betartja Dumbledore utasításait, és bezárkózik a mindig is gyűlölt otthonába, ami az Azkaban után csak egy újabb börtön számára.
Rajta kívül nagyon szeretem még a Weasley-ikreket, Harryt és Perselus Pitont.

Kedvenc párosítás?

A fanfictionös korszakom elején nagy drarry és snarry fan voltam, utána rátaláltam a dramionéra és a snangerre - snangert mostanában nem sokat olvasok, de a dramione még mindig nagy kedvencem. Újabban a Draco/Luna és a Harry/Luna is megfogott, jó történeteket olvastam róluk. Nem kimondottan kedvenc, de ha jól van megírva, szeretem a Sirius/Remust, illetve a Remus/Tonkst is. Egy-két Volarryhoz (Voldemort/Harry) is volt szerencsém, és hát néhány közülük valami eszméletlen. Szóval van bőven, amit szeretek.
A könyvekben Remus/Tonkst és Ron/Hermionét szeretem.

Mit gondolsz, miért olyan népszerű a snarry és a drarry páros? Szerinted miért illenek ők Harryhez?

Azt hiszem, ez a legnehezebb kérdés az összes közül, ezzel most jól kifogtál rajtam, Cartwright! :D Kezdjük a drarryvel, az talán könnyebb: Harry és Draco, tűz és víz, a tökéletes ellentétek - és az ellentétek vonzzák egymást, igaz? Teljesen más volt a nevelésük (már ha Harrynél lehet egyáltalán ilyenről beszélni), más társaságban mozogtak, totál más volt a világnézetük. Harry ugye először visszautasította Dracót az első évük elején… el tudom képzelni Dracóról, hogy ezt a sérelmét azóta sem tudta kinőni, később, felnőtt fejjel próbál közel férkőzni Harryhez, és makacs módon ragaszkodik hozzá, hogy ő márpedig csak azért is jóban lesz vele - a többi pedig már jön magától. Meg amúgy is, szeretjük, ha valaki a rossz fiúval jön össze. :)

Mi tagadás… ;)

Ugye-ugye? :-P
Perselus Piton és Harry Potter. Mind tudjuk, hogy Piton világéletében Lilybe volt szerelmes; de mi van, ha idővel rájön, hogy igenis el kell engednie a nőt, végül is, soha nem volt az övé, csak a barátságát tudhatta magáénak, így természetes, hogy próbál túljutni rajta, és miért ne tehetné meg ezt Harryvel, Lily fiával? Lily számos tulajdonsága megtalálható Harryben, de Perselus végül nemcsak az elvesztett szerelmét látja benne, nemcsak Harry Világmegmentő Pottert, akit mindig is körülrajongtak, hanem látja az elhanyagolt, szeretetre éhes kisfiút, aki lehet, hogy makacs, szabályszegő és forrófejű, de már gyerekkorától kezdve kész mindent feláldozni - beleértve az életét is -, hogy segítsen az embereken, hogy egy kis jót vigyen a világba. Perselus Piton pedig nem érdemel ennél kevesebbet. Harryhez egyébként (legalábbis a fanfictonökben) mindig is úgy gondoltam, hogy egy érettebb valaki illik, mint Ginny, valaki, aki hasonlóan megjárta a poklok poklát, mint ő, nem egy rajongó (mert hát Ginny úgy kezdte, nem igaz?), hanem valaki, akit nem szédít el a nagy felhajtás, ahogy Harryt kezelik, aki őt magát látja.


Hogyan találtál rá a fanfictionökre?


Ez is érettségi idején volt, akkoriban, amikor végre mást is olvastam HP-n kívül, és szélesedett kicsit a látóköröm, kicsit “megkomolyodtam”, ezért újra elővettem a könyveket, és hamar ki is végeztem mindet (akkor már megjelent mindegyik rész). Utána kezdtem el neten keresgélni Harry Potter témában: képeket, videókat, interjúkat, bármit, ami HP, és egyszer csak szembejött velem egy Merengő nevű fanfic (amiről fogalmam sem volt, hogy mit jelent) oldal. Egy kattintás és onnan nem volt megállás. :)

Főleg slash műfajban alkotsz. A hetero párosításokról is szívesen olvasol, vagy elzárkózol tőlük?

Nem, dehogy, továbbra is olvasok/írok hetero párosokról, sőt a legtöbb készülőben lévő novellám egy kivételével mind hetero :) A dramionét nagyon szeretem a mai napig, a Lunával főszerepben lévőkkel most kezdek csak igazán ismerkedni, és mivel a femslasht nem szeretem, így értelemszerűen ezek is hetero történetek. A jól megírt snangereket is csak úgy falom, és mostanában a Draco/Ginny is megtetszett.

Van olyan karakter vagy páros, akikről nem írnál?

Karakter: Bellatrix, a fentebb említett okból. Voldemortot nem tudnám igazán jól visszaadni, bár szívesen írnék róla valami komor, drámai angstot, de valószínűleg erre nem fog sor kerülni. James valamiért soha nem állt közel hozzám, vele se szívesen írnék történetet, illetve Peter Pettigrew karaktere se vonz.

Páros: A romionét a könyvekben szeretem, fanficben nem, se olvasni, se írni. Sokan szeretik a Lucius/Hermionét, illetve a Lucius/Pitont, de én egyiket sem tudom elképzelni, ez a kettő páros nagyon-nagyon távol áll tőlem, velük aztán biztos, hogy soha nem fogok ficet írni.

A canon párosok közül van olyan, amivel nem értesz egyet?

Nincs, ami furcsa lehet, tekintve, hogy ficeknél például nem szeretem se a romionét, se a Harry/Ginnyt, viszont az eredeti történetben szerintem minden úgy tökéletes, ahogy van. Egyik párost se változtatnám meg, teljesen érthető, hogy Hermione miért Ron felé húzott, vagy Neville Hannah Abbott helyett miért nem Luna mellett kötött ki, ami a ficeknél elég gyakori párosítás. Viszont amikor én írom a történeteket, és változtathatok, akkor jobban preferálom, ha eltérhetek a canon párosoktól, próbálgathatom, hogy kinek ki mellett lenne a legjobb helye.

Érthető? Ezt kifejtenéd kicsit bővebben? Sokan vannak ugyanis, akik nem értenek egyet például Hermione választásával.

Mindig is úgy voltam olvasás közben, hogy még ha nem is értem mindig az indokokat, az író nem véletlenül írta meg úgy a dolgokat, ahogy. Ha nem fanfictionről van szó, nem kötök bele a canon párosokba, de ez minden könyvnél így van, nem csak a Harry Potternél. Ha az író úgy gondolta, hogy ennek így kell lennie, akkor így kell lennie.


Sok szerző hallgat írás közben zenét. Te is szoktál?

Nem, soha. Engem iszonyúan zavar, ha írás közben bármi más zaj van a billentyű hangján kívül. Se zene, se tévé nem mehet, lehetőleg senki ne is legyen olyankor mellettem, jobb szeretem, ha egyedül, csöndben ülhetek a gépem előtt, és csak az írásra kell koncentrálnom.

Mi vagy mik azok a dolgok, amik alkotás közben inspirálóan hatnak rád?

Amikor megakadok valahol az írásban, szeretem elővenni egy-egy régi kedvenc ficemet, mert olvasás közben általában újra kedvet kapok, hogy folytassam a sajátomat. Más nem igazán van, képek-videók-zenék alapján soha nem tudtam egy történetet sem összehozni. Ha agyilag lefáradtam, vagy kifogytam az ötletekből, vagy csak elakadtam egy résznél, leülök olvasni, az ellazít, és közben gondolkodni is tudok.

Van olyan elem, motívum, ami minden írásodban megjelenik?

Nem hiszem, legalábbis én még nem vettem észre, hogy lenne.

A HP fandom mellett Teen Wolf és Once upon a time írásokat is olvashatnak tőled az olvasók. Mesélnél erről egy kicsit bővebben?

A Teen Wolfban Stiles karaktere egyből megfogott, szerintem nincs olyan ember, aki nézi a sorozatot, és Stiles nem tartozik az első három kedvence közé. Imádom azt a srácot, szeretek vele dolgozni, úgyhogy nem volt kérdéses, hogy fogok-e róla írni. Most is folyamatban van egyébként két TW-s fanfic vele a főszerepben. :)
A OUAT-ot elég későn kezdtem el nézni, már ment a második évad, amikor végre rászántam magam, hogy letöltsem. Eléggé beharangozták, ismerősöktől is hallottam, hogy milyen jó sorozat, de valahogy sose éreztem hozzá kedvet, a hallomások alapján nem igazán érdekelt, de aztán csak megnéztem az első részt, és úgy húsz perc után már tudtam, hogy én ezt szeretni fogom. :) Rumpelstiltskin nagy kedvencem (már majdnem le tudom írni helyesen a nevét :D), Henryt szeretem még nagyon, illetve a Kalapost és a Vadászt. Mivel még egész új nekem ez a fandom, csak egy ficem van, elég nehéz a karakterekkel dolgoznom, még nem érzem úgy, hogy olyan közel állnának hozzám, mint például a HP-s karakterek; plusz a második évadtól úgy éreztem, hogy a sorozat színvonala is esett egy kicsit, és akkor el is ment a kedvem a további írásoktól, bár most a harmadik évad elején megint kedvet kaptam hozzá, újra kezdi hozni a szintjét.

Rajtuk kívül van még esetleg olyan fandom, amellyel kacérkodsz?

A Merlint és a Supernaturalt nagyon szeretem, mindkettőben vannak befejezetlen írásaim, idővel ezek is felkerülnek majd Merengőre. Mostanában pedig még a Bosszúállókat szerettem meg nagyon ficek terén, és a Tony/Loki, Tony/Amerika Kapitány, illetve a Tony/Bruce páros az, ami megtetszett, később szeretnék még róluk is írni. Ami azt illeti, pont a napokban jutott az eszembe egy fic-ötlet az Amerika Kapitány nézése közben, úgyhogy egy Tony/Steve-re a közeljövőben számítani is lehet. :)

Az íráson kívül fordításokkal is foglalkozol. Mióta? Mi alapján választasz ki történetet?

Nagyjából fél éve kezdtem el fordítani rövidebb történeteket. Lassan szeretném már letenni az angol nyelvvizsgát, ezért úgy gondoltam, hogy ez jó gyakorlás lenne. Olvasni már régebb óta olvasok angolul, de a fordítást csak nemrég kezdtem el. A választásnál a történet hosszúságát veszem figyelembe - egyelőre nem merek hosszabb novellát vagy akár regényt bevállalni, csak egyperceseket, rövidebb novellákat. De ezen kívül igazából nincs más, amit figyelembe veszek - ha épp olvasok valamit, ami nagyon megtetszik, és tudom, hogy az aktuális fandom kedvelőinek is tetszene, engedélyt kérek, és lefordítom. :)

A livejournalos profilod szerint vannak teljesen saját írásaid is. Ezeket tervezed publikálni vagy megmaradnak fiókreményeknek?

Idővel szeretném publikálni őket, de még mindegyiknek annyira az elején járok, hogy ötletem sincs, mikorra lesz bármelyik is olyan állapotban, hogy elkezdhessem a feltöltést. A sok közül egy olyan van, ami valószínűleg csak álom marad, egy kőkemény krimi, tele fordulatokkal, pörgéssel, romantikus szál nélkül - nagyon szeretem az ilyen írásokat, a krimi az egyik nagy kedvencem, de írás terén én inkább a romantikában, és talán a drámában, könnyebb angstban vagyok otthon, úgyhogy ez a történet tipikusan olyan lesz számomra, amire jó szívvel gondolok, évekig vázlatolok, de ténylegesen nem fogom elkezdeni írni.

Van olyan barátod, barátnőd, akit a Harry Potternek vagy a fanficeknek köszönhetsz?

Néhány merengőssel jóban lettem az elmúlt időszakban, ilyen például mrsppiton, Halie, Vero 18, Hirondelle vagy evidia, de a face-es csoportjainknak hála mindig vannak újabb és újabb emberek, akikkel megismerkedek. :)

Szerinted melyik házba osztana be a Teszlek Süveg?

Hugrabug. Általában csöndes, visszahúzódó vagyok, nem egy nagy barátkozós típus, inkább megvárom, hogy hozzám jöjjenek oda, mint hogy belevessem magam a nagy társaságba, jobban szeretek egy könyvvel elvonulni egy csöndes helyre, mint hogy bulizzak.

De ha én választhatnék, mardekáros lennék. :)

Prefektus vagy Tekergő: melyik lennél te?

Elég ellentmondásos lehet az előző válaszomhoz, de mindenképpen Tekergő; és ha lenne egy bizonyos térképem és egy jó kis láthatatlanná tévő köpenyem, nem is akármilyen tekergő. :)

A rajongóid biztosan kíváncsiak, mit tervezel a jövőre nézve. Mit mondanál nekik?

A közeljövőben elég sok új novellám lesz… Amivel nagyjából már készen vagyok, az egy Ron/Harry paródia, utána jön majd egy romantikus-drámai dramione, egy komorabb Draco/Ginny, egy romantikus Draco/Luna (iiigen, nagyon szeretem Dracót :D), plusz egy hosszabb novella Siriusszal a főszerepben, méghozzá azt az időszakot mutatom be, amikor Sirius átesett azon a bizonyos függönyön (az én verziómban ez nem a halálát jelenti, csak egy másik idősíkra kerül).
Később, ez valószínűleg már csak jövőre jön, egy 6-8 fejezetes severitus, aminek a cselekménye Harry negyedévének végétől az ötödévének végéig fog játszódni, pontosabban Voldemort testet öltésétől egészen odáig, hogy a Minisztériumban megküzdenek a halálfalókkal.
Amint végre elkészülök valamelyik saját univerzumú történetemmel, azokat J.J. Hunt néven fogom publikálni Merengőn, ezeket el akarom különíteni a különböző fandommal kapcsolatos ficeimtől, ezért is csináltam egy új regisztrációt.
Egyelőre ennyi, ami biztos, de általában írás közben jönnek az újabb ötletek, ezekről a ficblogomban tájékozódhatnak a kedves olvasók. :)

Arra a siriusos történetre egy lelkes olvasót máris szereztél magadnak. ;) És most vessük bele magunkat az olvasói kérdésekbe!

Ezt örömmel hallom, akkor már két biztos olvasóra számíthatok. :D
Olvasói kérdések:

Ki az a valós/fiktív, még élő/már halott személy, akivel szeretnél megvacsorázni, beszélgetni és miért pont ő?

Élő valós személy: lehetne kettő? Jeff Abbott és John Grisham, előbbi krimiket ír, utóbbi igazságügyi thrillereket, és mindkettejüket nagyon szeretem.

Halott valós személy: Jane Austen, mivel ő a kedvenc íróm, a karaktereiről megállás nélkül tudnék vele beszélni/kérdezni róluk, és az ő élete, világa is nagyon érdekel.

Fiktív személy: Stiles Stilinski, most ő az aktuális kedvenc karakterem, vele szívesen eltöltenék egy vacsorát, de akár egy egész napot is, és még akkor sem fogynék ki a kérdésekből, témákból.

Halott fiktív személy: Sirius Black, kedvenc HP-s karakterem.


Mi a kedvenc szavad, amit szeretsz kimondani és sokszor is használod? Melyik az, amit utálsz, és esetleg rá is szólsz a beszélgetőtársaidra, hogy a jelenlétedben hanyagolják?

A “tökjó”-t gyakran használom, így, egyben írva/mondva, bár nem igazán kedvenc szó, de ezt tényleg sokszor mondom. Sokszor felejtek el szavakat, hiába tudom, hogy mit akarok mondani, a szót magát elfelejtem, ilyenkor mindig azzal helyettesítem, hogy „cucc”, élőbeszédben ezt sokszor mondom. Kedvenc szavam nem igazán van, viszont ami nagyon tud irritálni, az a “megmakkanni”. Egyik barátnőm előszeretettel használja, amivel engem a világból ki lehet kergetni, barátomat viszont már sikeresen leszoktattam ennek a használatáról.

Illusztráld egy számodra jellemző képpel azt a szót, hogy harmónia!

Ezt azt hiszem, passzolom. Nem vagyok nagy képnézegetős-fajta, ezért így hirtelen nem tudok ilyen képet hozni, annak meg nem látom értelmét, hogy beírom a Google-be, hogy „harmónia”, aztán hozok egy random képet.

Melyek azok a melléknevek, amikkel soha nem jellemeznéd magad?

Spontán, lusta, trehány.

Mit tennél, ha egy napon mennél az utcán, és szembejönne veled a saját hasonmásod, aki tényleg a megtévesztésig úgy nézne ki, mint te?

Először valószínűleg nagyon meglepődnék, de örülnék neki, biztos jól elszórakoznánk. :)

Milyen a bögréd? A letisztult színeket szereted, vagy a figurásabb, vidámabb darabokat?

Mióta az eszemet tudom, van egy Snoopie-s bögrém, általában azt használom.

Kutya vagy macska? Esetleg más állatka? Miért?

Mindenképp kutya, a macskákkal nem jövök ki túl jól, de a kutyusokat imádom. :) Ha kertes házban fogunk lakni – most egy kis lakásban vagyunk Budapest belvárosában - oda szeretnék kezdésnek legalább két kutyát, de lakásba semmiképp nem akarok állatot, úgyhogy ez még várat magára. A görények nagyon cukik még (nem csak Draco miatt :D), olyat is tartanék szívesen, más állat nagyon nincs.

Melyik az a páros (leginkább Harry Potter fandomban, de ha van más kedvencetek, akkor akár arról is nyilatkozhattok), amiről soha nem olvasnál vagy írnál?

Akiről nem írnék HP fandomban, azok a canon párosok: Harry/Ginny, Ron/Hermione, Neville/Hannah, Lupin/Tonks, stb. Nem is azért, mert nem tartom őket összeillőnek, hanem - ahogy fentebb már írtam - szeretek kísérletezgetni, próbálgatni a párosokat. Egy jó kis canon olvasásától azonban ez  nem tart vissza, csak írni ne kelljen róluk.
Amiről viszont nem is olvasnék, azok a nagyon extrém párosítások, mint például a Hagrid/Harry, Flitwick/Hermione, meg a hasonló gyöngyszemek, amiktől kiráz a hideg.
Más fandom: Merlinben sosem kedveltem túlzottan Gwent, így az ő főszereplésével készült történetek kilőve; Teen Wolfban, amikor már nagyon megkeverik a dolgokat, és mondjuk Stilest összehozzák Allisonnnal, vagy Jacksont Lydián kívül akárki mással.

Kedvenc étel?

Nem vagyok nagy ínyenc - imádom a jó sajtburger egy rakás sültkrumplival, nyakon öntve fél üveg ketchuppal. “Rendes” ételből a mamám féle húsleves - de tényleg csak az övé, még anyumét sem eszem meg -, szeretem még a halászlevet, a rakott krumplit, a közepesen csípős lecsót, a sült oldalast/sült csirkét - főleg a combot - és a rántott karfiolt.

Köszönjük, hogy válaszoltál a kérdéseinkre. További sok ihletet és történetet kívánok neked!


Én köszönöm, hogy felkértetek az interjúra! :)

Cartwright

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése